Service Desk - ניהול מערכי תמיכה ושירות באמצעות Microsoft Dynamics CRM

תמיכה ושירות. גמישות ועוצמה. הכירו את Service Desk.

ללקוחות יש דרישות וצרכים מגוונים שמשתנים לאורך זמן. ארגונים שמעוניינים להעניק ללקוחותיהם שירות ומהיר איכותי זקוקים לפלטפורמה טכנולוגית גמישה ורבת-עוצמה. כאן נכנס Service Desk לתמונה.

Service Desk הינו פתרון ממוקד לניהול מוקדי תמיכה ושירות מבית Prodware, שמעניק לארגונים משענת מקיפה של תהליכים אוטומטיים. ה-Service Desk, הנשען על מערכת Dynamics CRM של מיקרוסופט, מעניק למשתמשים את הגמישות להגדיר תהליכי תמיכה חיצוניים ופנימיים כפי שהם רואים לנכון – ללא כל צורך בפיתוח. המשתמשים נעזרים במסכי ההגדרות של ה-Service Desk על מנת ליצור תשתית תמיכה ושירות אוטומטית ויעילה עבור הארגון.

התחכום והעוצמה של פלטפורמת ה-Microsoft Dynamics CRM באה לידי ביטוי בקשת הרחבה של התהליכים האוטומטיים הניתנים להגדרה, לרבות ציוות נציגים לקריאות, איתור מהיר של פתרונות לתקלות, מעקב וניהול כוח אדם, ועוד. בנוסף, יכולותיה הגלובליים של המערכת כוללים תמיכה באזורי זמן שונים ובשפות מגוונות.

 

יתרונות בולטים:

  • פורטל שירות עצמי ללקוחות: לקוחות ועובדי הארגון נהנים משלל אפשרויות מהירות ויעילות לשירות עצמי: פתיחת קריאה חדשה, סקירת סטטוס קריאות קיימות, סקירת מאגרי מידע, עדכון קריאות, הוספת קבצים לקריאות, עדכון פרטי יצירת קשר, ועוד.
  • שליטה ב- SLA: יצירה וסקירה של לוחות מחוונים ודוחות מתאפשרות הודות לשילוב המעצים של Service Desk עם אשף לוח המחוונים (Dashboards).
  • פלטפורמת Dynamics CRM: יכולות האינטגרציה המובנות של מערכת Dynamics CRM מעניקות למשתמשים גישה לתהליכי מכירות, שיווק ושירות מקצה לקצה, בזמן אמת.
  • CfMD: אישור ה-Certified for Microsoft Dynamics (CfMD) מוענק לפתרונות תוכנה לניהול עסקי שפותחו על ידי השותפים של Microsoft Dynamics, אשר עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של חברת מיקרוסופט.
  • Plug & Play: ניתן לקבוע את תצורת המערכת כך שתתאים לשיטות עבודה ארגוניות ספציפיות. מסכי ההגדרות מאפשרים קביעה גמישה של תקנות ניתוב, תקנות אסקלציה, ברירת מחדל של SLA, תקנות הודעות ועוד.

 

מאפיינים עיקריים:

  • ניהול קריאות
  • ניהול בעיות
  • ניהול שינויים
  • ניהול נכסים
  • ניהול חוזי שירות
  • ניהול SLA
  • הקצאה אוטומטית ע"פ חוקים מובנים
  • ניהול ויצירת דו"חות וסטטיסטיקות

 

להורדת הברושור

 

צור קשר גירסת ניסיון חינם

מעוניין לקבל פרטים נוספים? השאר את פרטיך ונציג מטעמנו יחזור אליך בהקדם

  אני מאשר/ת קבלת חומר פרסומי מאת פרודוור ישראל בע"מ בהתאם לחוק התקשורת באמצעות מיילים, סמס וטלפונים