Microsoft Dynamics CRM 2016

10 סיבות עיקריות להתקדם ל Microsoft Dynamics CRM 2016

 

יכולת הצגת נתוני זמן אמת בלוח המחוונים אשר ניתנים לניתוח על ידי המשתמשים
יכולת ניהול ידע חדשה אשר מציעה אפשרויות עריכה מתקדמות במאמרים, תזמון בקישור לכל ישות במערכת
יכולת יצירת תבניות Word מטפסי CRM ואפילו באופן אוטומטי באמצעות רכיב זרימת עבודה
אינטגרציה עמוקה המאפשרת זיהוי של מסמכים במגמות שונות
שיפור חווית המשתמש ב mobile הכוללת ערכות נושאים ניהול מסמכים ותמיכה מלאה בעבודה offline
FieldOne הוא כיום חלק מהרישוי המקצועי המאפשר ניהול פונקציונליות של שדה
CRM עבור יישום Outlook שתומך ב Outlook ל MAC, וב Outlok בגישה מהאינטרנט
אינטגרציה של Excel לתוך CRM המאפשרת עריכה של תצוגות CRM ישירות ממערכת גיליונות אלקטרוניים של Excel
אינטגרציה של OneDrive עם CRM
כלי סקר המאפשרים יצירת שאלונים Dynamics לאסוף דעות לקוח, דירוגים ונופים

מה חדש

האם אתה עדיין משתמש ב-Microsoft Dynamics CRM 2011/ 2013 ? זה הזמן לשדרג!

Microsoft פרסמה שדרוג ראשי ל-Microsoft Dynamics CRM בשם Microsoft Dynamics CRM 2016. הגרסה החדשה מיועדת לספק יישום עסקי אשר יאפשר למשתמשים ליהנות מחוויות חדשניות, הפועלות בצורה חלקה ומותאמות למכשיר. כדי לממש זאת תתמקד המהדורה הנוכחית בנושאים הבאים:

 

ממשק נקי יותר, מהיר יותר ואינטואיטיבי יותר המעודד פרודוקטיביות

תהליך הדרכה מהיר המאפשר תגובה זריזה לצרכים העסקיים הדינאמיים

גישה לפי הצורך, מכל מקום, כך שניתן ליצור קשר עם לקוחות בכל עת

עבודה חוצת גבולות ליצירת חוויות לקוח חיוביות

יכולות הפלטפורמה המעולות מאפשרות התאמה אישית של הפתרון

חווית משתמש מחודשת

תהליכים איכותיים ומהירים

CRM נייד

שיתוף פעולה ארגוני

שיפורים בפלטפורמה

 

חוויית המשתמש החדשה לחלוטין של Microsoft Dynamics CRM מאפשרת להציג את כל מה שרלוונטי לעבודתך במקום אחד, ולעשות זאת באופן מהיר וחלק. אין שימוש בחלונות מוקפצים. אין דילוג מיישום אחד לאחר. מה שאתה צריך, בכל מקום. היכנס ליישום, פעל כרצונך והשלם את המשימה. כך תוכל להתמקד בדבר החשוב ביותר - הלקוחות שלך.

חווית משתמש נקייה יותר, מהירה יותר ואינטואיטיבית יותר, ללא חלונות מוקפצים או דילוגים בין יישומים. חוויית המשתמש החדשה מארגנת את המידע בצורה נקייה ועקבית, המאפשרת גישה נוחה. גישה מיידית לכל המידע הדרוש לך בו-זמנית תמנע הסחות דעת ותאפשר לך להתמקד במשימה. חוויית הניווט היעיל נפתחת מראש המסך כלפי מטה בנגיעה אחת:

 

https://www.microsoft.com/en-us/dynamics/crm-customer-center/crm_ua_Dynamics_CRM_navigation.png

 

השתמש בלחצן "פריטים שנצפו לאחרונה" https://www.microsoft.com/en-us/dynamics/crm-customer-center/crm_ua_Recently_Viewed_Items_Icon.PNG על סרגל הניווט החדש, לחזור לפריטים שצפית בהם לאחרונה ולאלו שהצמדת. בעזרת יכולת גלובלית זו אתה יכול לגשת לרשומות, תצוגות, ואפילו לוחות מחוונים בהם ביקרת לאחרונה.

אפליקציית CRM עבור Outlook הינה יישום של מעקב דוא"ל המציגה מידע ממערכת ה CRM על פי הקשר קונטקסטואלי ישירות בתוך תיבת הדואר שלך:

 

https://www.microsoft.com/en-us/dynamics/crm-customer-center/crm-ua-.png

 

אתה יכול להשתמש באפליקציית Dynamics CRM עבור Outlook יחד עם:

  • Outlook באינטרנט (כולל Office 365) ממחשב או מהטלפון
  • יישום שולחן העבודה של Outlook
  • Microsoft Outlook עבור Mac

עקוב אחר דוא"ל נכנס או יוצא, הוסף אנשי קשר מהודעת דואר אלקטרוני, או אפילו צור רשומות CRM ממנה. ניתן גם לעקוב אחר הודעת דואר אלקטרונית השייכת לרשומת CRM חדשה או קיימת.

לדוגמא, השתמש בתבנית מוגדרת מראש של תחזית מכירות, או מעקב מכירות ותזרים מזומנים של פרויקט (Pipeline). לאחר שהתבנית נטענת למערכת ע"י מנהל המערכת, היא יכולה להיות משותפת לכל חברי הצוות.

 

https://www.microsoft.com/en-us/dynamics/crm-customer-center/crm_ua_whatsnew_2016_Excel_templates.png


תהליכים איכותיים ומהירים

CRM 2016 כולל כלי סקר חדש המאפשר לך ליצור ולשלוח שאלונים כדי לאסוף משוב מלקוחות על המוצרים או השירותים שלך. לקוחות יכולים להשתתף בסקר דרך הטלפון, הטאבלט או המחשב.

כאשר לקוח משלים סקר, אתה יכול להשתמש בכללים כדי לייצר פעולות מעקב שיקרו באופן מיידי. לדוגמה, אם לקוח עונה על שאלת הסקר המביעה עניין באחד המוצרים שלך, המערכת יכולה ליצור בקשה להצעה ולהקצות אותה לאיש מכירות. או, אם לקוח פונה בתלונה, המערכת יכולה ליצור אירוע שירות חדש ולנתב אותו לתור מתאים לקבלת טיפול מהיר. ניתן גם לשלוח סקר אוטומטי בעת סגירת אירוע שירות, לצורך קבלת משוב מהלקוח על השירות שקיבל.

CRM 2016 מכיל מרכז שירות אינטראקטיבי חדש הכולל לוחות מחוונים מעוצבים וטפסים העוזרים לך לתעדף את עומס העבודה שלך ולהשלים את המשימות הדחופות ביותר שלך. תרשימים אינטראקטיביים מספקים תמונה ויזואלית של מדדים חשובים לגבי פריטי העבודה ובנוסף יכולת סינון שלהם. ניתן להוסיף רמה נוספת של סינון דרך המסננים הגלובליים. בנוסף, ניתן לבצע פעולות (למשל, הקצאת אירוע) ישירות מלוח המחוונים.

 

https://www.microsoft.com/en-us/dynamics/crm-customer-center/crm_ua_whatsnew_2016_Service_hub.png

 

טפסי מרכז השירות אינטרקטיבי החדשים מאפשרים שמירה על הקשר למידע הקיים במערכת תוך טיפול בסוגיות לקוח. בהרשאת מנהל מערכת, אתה יכול להתאים אישית את לוחות מחוונים וטפסי מרכז השירות האינטרקטיביים, או ליצור לוחות מחוונים וטפסים נוספים.

עם יכולת השירות האינטראקטיבי החדשה, אתה יכול להפוך את המשוב מלקוחות לתוכן ידע עשיר הכולל סרטונים, תמונות ועוד. עורך הטקסט העשיר מציע תכונות מעבד תמלילים נפוצות כמו עיצוב מתקדם, קישורים, העתקה מ- Word , חיפוש והחלפה, וטבלאות.

 

https://www.microsoft.com/en-us/dynamics/crm-customer-center/crm_ua_whatsnew_2016_Service_hub_text_editor.png

 

וודא שהמאמרים שלך מדויקים על ידי העברתם דרך תהליך הבדיקה והאישור, ולאחר מכן השתמש בגרסאות כדי לעקוב אחר שינויים. אתה יכול לעבוד על גרסאות מרובות כאשר הגרסה המאושרת נשארת מפורסמת. כשתהיה מוכן, הפוך את התוכן שאושר ע"י הצוות זמין לכל משתמשי CRM.
ניתן להוסיף את מרכיב חיפוש בסיס ידע לכל ישות על מנת לאפשר לאנשי מכירות, מנהלי חשבונות, ונציגי שירות לקוחות מקור מידע מרוכז על מוצרים, מסמכי מכירות, תשובות לשאלות נפוצות, שלבי אבחון בעיות ופתרונות. בעת שיתוף ידע עם לקוחות, הוא מתועד באופן אוטומטי כך שניתן לראות את התוכן בקלות.


מאפייני CRM בנייד

CRM עבור מכשירים ניידים מספק כעת את אותה חווית משתמש מונחה תהליכים כמו CRM עבור טאבלטים. הגדל את הלידים וההזדמנויות שלך ע"י שימוש בתהליך המכירה עם הממשק האינטואיטיבי החדש. אם יש לך טלפון Windows, השתמש בפקודות קוליות באמצעות העוזרת האישית Cortana כדי להגיע לנתוני ה CRM שלך ללא מגע.

 

https://www.microsoft.com/en-us/dynamics/crm-customer-center/CRM_for_Phones_App_Dynamics_CRM.png

Microsoft Dynamics CRM for Good בשילוב עם Good Dynamics, מגן על נתוני CRM שלך גם אם תאבד את המכשיר הנייד שלך או תשאיר אותו במקום אחר. לדוגמה, אם תשאיר את המכשיר שלך במונית ולא תוכל לקבל אותו בחזרה באופן מיידי, דע כי נתוני ה- CRM שלך מוגנים על-ידי הצפנה של Good. אם תאבד את המכשיר שלך לחלוטין, פשוט הודע למנהל שלך, שיכול למחוק מרחוק את נתוני ה- Microsoft Dynamics CRM for Good מהמכשיר.

תהליך השדרוג

1 - הערכת השדרוג

שלב ראשוני מחייב זה כולל פגישת הערכה ללא תשלום, שתאפשר ליועצי Prodware לקבוע את רמת המורכבות של השדרוג באמצעות סדרת שאלות. שאלות אלה מהוות חלק משאלון הערכת השדרוג הסטנדרטי.

תוצרים: שאלון הערכת שדרוג מלא

2 - ביקורת טכנית

בשלב זה מתחבר אדריכל טכני לסביבת הלקוח כדי לסקור את ההתאמות האישיות, יישומי ה-Plugin, JS, הממשקים והדוחות ולמפות את השינויים הדרושים לשדרוג חלק. שלב הביקורת ייקח בחשבון גם את היבטי התשתית ויספק המלצה לפעולות שיש לנקוט בכל תחום.

תוצרים: מסמך ביקורת שדרוג

3 - פריסה בסביבת בדיקות

השלב הראשון בתהליך ההעברה הוא פריסת פתרון הלקוח בסביבת בדיקות לצד התקנת אוסף העדכונים האחרון (אוסף עדכונים 14 הוא דרישת המינימום להפעלת אשף ההעברה). אם כבר קיימת סביבת בדיקות שמתאימה לדרישות המפורטות, ניתן לדלג על שלב זה.

תוצרים: פתרון מעודכן מותקן בסביבת הבדיקות

4 - שינוי התצורה של הפתרון לשליחת דואר אלקטרוני

שלב זה כולל את הפעלת אשף השדרוג של גרסת 2016 בסביבת הבדיקות. תהלך השדרוג פשוט ואינו מחייב מומחיות מיוחדת פרט לטיפול בבעיות, כאשר מתרחשות שגיאות במהלך השדרוג.

תוצרים: פתרון הלקוח מעודכן לגרסה 2016

5 - התאמת פיתוחים שאינם נתמכים לשיטות של הגרסה החדשה

הגרסה החדשה של Microsoft Dynamics CRM כוללת שינויים בפתרון שליחת הדואר האלקטרוני, ומאפשרת לבצע סנכרון ישיר של CRM עם שרת Exchange ללא צורך בשימוש ברכיב 'נתב דואר אלקטרוני'. בין אם הלקוח יבחר לבצע העברה לפתרון החדש או להמשיך להשתמש בכלי נתב הדואר האלקטרוני - בשני המצבים יש לקבוע תצורה לפני הפריסה.

תוצרים: תצורת הדואר האלקטרוני פעילה ומתפקדת כנדרש

6 - הפעלת אשף השדרוג של גרסת 2016

חלק מפעולות השירות שהיו בשימוש בגרסאות קודמות של MSCRM אינן נתמכות עוד. לכן יש לבדוק את קוד ה-JS ואת יישומי ה-Plugin כדי לאשר שהם תואמים לפעולות השירות החדשות.

תוצרים: כל הפיתוחים הספציפיים תואמים לגרסה 2016

7 - בדיקות ותיקוני באגים

התהליך הטכני הושלם כעת והלקוח יכול לבצע בדיקות מלאות בסביבתו כדי לוודא שהכול פועל כראוי.

תוצרים: הלקוח אחראי לביצוע הבדיקות, Prodware תתקן את הבאגים

8 - התאמת הטפסים והפקדים לממשק המשתמש החדש

הגרסה החדשה של ממשק המשתמש שינה את פריסת הטפסים ולכן יש צורך לבדוק את הטפסים המותאמים אישית ולהתאים אותם למראה ולסגנון החדש כדי ליהנות מהעיצוב המחודש. הדבר נכון במיוחד

תוצרים: אין, הלקוח אחראי לביצוע שלב זה

9 - הדרכת המשתמשים המרכזיים להיכרות עם התכונות החדשות של CRM 2016

לסיום תהליך העברת הידע למנהלי המערכת ומשתמשי הקצה יש להציג את התכונות החדשות של גרסה 2016 (היבטים טכניים ופונקציונליים). לשם כך יתקיימו שני מפגשי הדרכה: אחד עבור משתמשים מרכזיים שבו יוצגו התכונות החדשות של הגרסה, ומפגש שני למנהלי מערכת בו יוצגו יכולות הניהול והפיתוח שהכלי מציע.

תוצרים: תיעוד של Microsoft (מדריך למשתמש הקצה ומדריך למנהל המערכת עבור גרסה 2016)

רישוי

Microsoft Dynamics CRM 2016 מציע שלוש רמות של רישיונות גישה ללקוח - Essential, Basic ו-Professional. כל רמה מעניקה גישה לטווח גדול יותר של זכויות שימוש מהרמה שמתחתיה. גמישות זו ברישוי מאפשרת ללקוחות להעניק רישיון לפתרון המבוסס על האופן שבו משתמשים בפונקציונליות של Microsoft Dynamics CRM ולבצע ערבוב והתאמה של רישיונות אלה במסגרת הפריסה.

 

 

Professional

 

Basic

 

Essential

הרישיון המקיף ביותר המיועד למשתמשים המעורבים בתרחישי ניהול קשרי לקוחות מקצה לקצה. המשתמשים המורשים מקבלים גישה ליכולות המלאות של מכירות, שירותים ושיווק הכלולות ב-Microsoft Dynamics CRM. רישיון זה מומלץ ביותר עבור תרחישי CRM ו-CRM מורחב.

 

הרישיון מיועד למשתמשים מתחילים של CRM שזקוקים לגישה לפונקציונליות הבסיסית של CRM כגון חשבון, אנשי קשר, הפניות וניהול מקרים. רישיון זה מיועד גם לאנליסטים עסקיים שזקוקים ליכולות דיווח של Microsoft Dynamics CRM. לסיום, רישיון זה מתאים למשתמשים המעורבים בתרחישי יישומים מותאמים אישית מקצה לקצה.

 

הרישיון מיועד למשתמשים ארגוניים שלא בהכרח קשורים לפונקציות של מכירות, שירותים או שיווק, אך עדיין צריכים גישה מסוימת ליישומים מותאמים אישית.

 

MS Dynamics CRM 2016, Online Pricing

לחצו כאן להורדת מדריך רישוי ותמחור של
Microsoft Dynamics CRM online
MS Dynamics CRM 2016, On-premises Pricing

לחצו כאן להורדת מדריך רישוי ותמחור של
Microsoft Dynamics CRM On-Premises

הערכת שדרוג בחינם

 

מטרת המפגש של הערכת שדרוג בחינם היא לספק הערכה של מורכבות ההעברה של הפתרון הנוכחי לגרסה החדשה (CRM 2016).

 

ההערכה כוללת מפגש ייעוץ בחינם עם יועץ בכיר שיכול להעריך את מורכבות ההעברה ולזהות את הסיכונים באמצעות שאלון שהותאם במיוחד למטרה זו.

 

בין אם אתה לקוח מקוון שחייב לבצע העברה ובין אם אתה לקוח מקומי שרוצה ליהנות מהפונקציות החדשות, הערכת השדרוג חייבת להעריך את ההשפעה שתהיה למהדורה החדשה של Microsoft Dynamics CRM 2016 על הארגון, ולתכנן כראוי את השדרוג.

 

דוח השדרוג הוא רשימת פעולות לביצוע מותאמת אישית, שמדגישה את התחומים הרגישים והמסוכנים שעלולים להשפיע על הפתרון שלך, וממליצה על הגישה המתאימה ליישום לאורך תהליך השדרוג.

 

לאחר ההרשמה, צוות CRM שלנו יצור עמך קשר ויתזמן את פגישת ההערכה.

 

 

צור קשר גירסת ניסיון חינם

מעוניין לקבל פרטים נוספים? השאר את פרטיך ונציג מטעמנו יחזור אליך בהקדם

* בחר אחת מהאפשרויות הבאות :

כן, אני מעוניין/ נת לקבל מידע אודות פתרונות, חדשות ואירועים דרך מייל. אוכל לשנות את בחירותי בנושא קבלת מידע שיווקי במועד מאוחר יותר

לא, אני לא מעוניין / נת מיילים בנושאים שיווקיים מחברת פרודוור

 

* חובה :

קראתי ואני מסכים למדיניות הפרטיות