ניטור מדיה חברתית

הלקוחות שלך מדברים ומחווים דעה עליך במדיה החברתית – האם אתה שם?

בבלוגים, בטוקבקים, בפורומים, ברשתות חברתיות - הלקוחות שלך מדברים, מחווים דעה ומתייעצים לגבי נושאים שחשובים עבורך. המדיה החברתית היא כיום אחד הערוצים החשובים ביותר. אנשי המכירות שלך רוצים לקבל אפשרות להקשיב יותר לצרכים של הלקוח הפוטנציאלי, ואילו עבור אנשי השיווק הקשבה ללקוחות ולמתחרים עוזרת ביכולת עיצוב המסר ובקידום מכירות אפקטיבי בתוך הקמפיין הכללי. עבור מחלקת שירות הלקוחות, היכולת להקשיב ולבוא במגע באופן פעיל עם לקוחות בדרך הנכונה ובזמן הנכון, תשפר את היכולת להבין את צורכי הלקוחות ולתקשר איתם טוב יותר.

מערכת Microsoft Social Listening מנטרת מאות אלפי ערוצי שיחות ופוסטים ועוזרת לך להקשיב למדיות חברתיות, בלוגים ו- YouTube. המערכת כוללת שורה של כלים המאפשרים לארגון שלך לנתח את כל המידע הזה בכדי לזהות האם לקוחות מתייחסים למוצרים ולמותג שלך באופן חיובי, שלישי או נייטרלי. מה הבאזז והטרנדים הבאים בשוק? ומה הלקוחות בעצם מחפשים?

 

ניטור מדיה חברתית הוא הבסיס לבניית רף חדש של הזדמנויות מכירה

צור הזדמנויות חדשות והגדל באופן משמעותי את ה- Pipeline של הארגון שלך באמצעות כלי ניטור מדיה חברתית של.
Microsoft Dynamics הכלי מאפשר לך לעקוב אחר מותגי הארגון שלך במדיה החברתית, לנתח את האפקטיביות של התקשורת שלך בערוצים אלה בזמן אמת ולהגיב בהתאם.

 

שירות מותאם ורלוונטי ללקוחותיך 

צור קשר ותקשר עם לקוחותיך במדיות החברתיות - הם נמצאים שם, הם מצפים לרמת קשר מעין זו והמתחרים שלך כבר עושים את זה!
ערוץ תקשורת זה מאפשר לך בין השאר לזהות מאפיינים של לקוחותיך בפירוט רב יותר מעבר למידע המצוי בדרך כלל בנתונים סטנדרטיים במרכזי שירות לקוחות. קישור מרכז שירות הלקוחות דרך ערוץ מדיה כגון Facebook מאפשר לך ללמוד על העדפות והסנטימנטים השונים של הלקוח באופן שלא היה נגיש עד לפני שנים מספר ולייצר יתרון משמעותי על פני המתחרים שלך!

מדיה כגון Facebook מאפשר

 

אחד את צוותי המכירות, השיווק והשירות סביב חווית לקוח חיובית

שיתוף פעולה ותקשורת הדוקה יותר בין צוותי המכירות, השיווק והשירות מאפשרים לך להגיב במהירות גבוהה יותר לצורכי הלקוח ולהעלות את רמת הנאמנות של הלקוח למותג שלך.
הטמע את מערכת Yammer מבית מיקרוסופט ב Dynamics CRM ושפר את התקשורת הפנים ארגונית ואת קצב קבלת ההחלטות בארגונך.

 

להתחבר ללקוחותיך בערוץ המדיה החברתית המועדף עליהם

ערוצי תקשורת כגון Facebook ,LinkedIn ו YouTube הם המקום שבו הצרכנים בודקים ומקבלים החלטות בנוגע לרכישה. התאם את המסר השיווקי שלך לערוצים אלו. בנה חשבון ועמוד באתרים הללו, פרסם פוסטים ובלוגים, צור קמפיינים שיווקיים מתקדמים וגע בלקוחות הקיימים והפוטנציאלים בערוץ המדיה החברתית שבו נח להם לתקשר - הם יעריכו את זה.

 

צור קשר גירסת ניסיון חינם

מעוניין לקבל פרטים נוספים? השאר את פרטיך ונציג מטעמנו יחזור אליך בהקדם

  אני מאשר/ת קבלת חומר פרסומי מאת פרודוור ישראל בע"מ בהתאם לחוק התקשורת באמצעות מיילים, סמס וטלפונים