ניהול תהליכי שיווק עם Dynamics CRM

איך בונים בידול, מיתוג ונוכחות עם Dynamics CRM ועם Dynamics Marketing?

בעולם הדיגיטלי, שיווק הפך לכלי משמעותי וחשוב בכדי להשיג בידול ולוודא שהלקוח מזהה אותך לפני המתחרה. מודול השיווק של Dynamics CRM מאפשר לך לבנות ולהגדיר קמפיינים רב ערוציים, לבנות Pipeline מכירות וכן לנתח ולעקוב אחר ROI של תקציב השיווק ועוד.

מערכת Dynamics Marketing מהווה הרחבה ייעודית לתחום השיווק ולאוטומציה של תהליכי שיווק בארגון, שילוב של מערכת Dynamics Marketing עם מערכת Dynamics CRM יאפשר בנייה של מערכי דיוור אלקטרוני מתקדמים, הגדרה וניהול של קמפיינים רב ערוציים, ניהול ומעקב אחרי תקציב השיווק ועוד שורה של כלים שיווקיים מתקדמים.

 

פעילות שיווקית מוצלחת מתחילה עם תכנון טוב 

קמפיינים שיווקיים דורשים הערכות, תכנון ותיאום מורכב של גורמים רבים בתוך ומחוץ לארגון. עבודה עם Dynamics CRM בשילוב עם Dynamics Marketing מאפשרת לך לצמצם את זמן ההכנה, ההערכות והיציאה לשוק וכן מסייעת בשיפור את שפת המותג והמסרים שלך.

 

תיכנון ואוטומציה של תהליכי שיווק במערכת CRM שלך 

עם מנגנון וכלי תכנון ויזואליים, המאפשרים לך לגרור ולהציב ישויות ופעולות שיווקיות כתרשים זרימה שמתאר את הקמפיין השיווקי שלך, גם אתה תוכל להפוך בקלות לפלנר שיווקי המשלב קמפיינים רב ערוציים ולחסוך עלויות, כוח אדם וזמן עבודה למול משרדי הפרסום.

 

לייצר לידים איכותיים עבור צוות המכירות

ככל שמיתוג ובידול הארגון חשובים, בשורה התחתונה, המטרה של השיווק בחברה שלך היא לייצר לידים והזדמנויות מכירה איכותיות עבור אנשי המכירות של הארגון!
מערכת Dynamics CRM מאפשרת לך להגביר את נפח ואיכות הלידים ולהגדיל באופן דרמטי את PIpeline המכירות של הארגון.
יישום תהליך 'Lead Scoring' כחלק מתהליך ה Qualification של לידים שמתקבלים מתוך ערוצי השיווק השונים, יהדק את שיתוף הפעולה ואת התיאום בין מחלקת המכירות למחלקת השיווק וישפר לאין ערוך את היכולת של גוף המכירות לסגור יותר עסקאות ובמהירות רבה יותר.

 

שיתוף פעולה עם גורמים חיצוניים בתהליך השיווק 

שפר את שיתוף הפעולה בין צוותי השיווק הפנימיים בארגון לבין הספקים והשג רמה גבוהה יותר של תיאום וגמישות במונחים של יישום, הפקת תוכן שיווקי ואירועים.

 

הקשב ללקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלך במדיה החברתית ופעל בהתאם למסקנות

אם אתה יודע כיצד נתפסת החברה שלך על ידי לקוחות קיימים ופוטנציאליים?
האם יש בידיך כלים לניטור ערך המותג של הארגון שלך עם יכולת השוואה למתחרים?
מה לקוחותיך חושבים על הארגון? האם הם ממליצים עליו?
Dynamics CRM מאפשרת לך להעריך את הדרך בה אתה נתפס במדיה החברתית על ידי לקוחות ולקוחות פוטנציאלים, להקשיב לשוק ולהבין כיצד למתג ולבדל את עצמך מהתחרות באופן שיתרום באופן ישיר לטובת החברה.

 

האם הקמפיינים השיווקים שאתה מריץ יעילים? 

תן לנו לחלוק איתך סוד של אנשי שיווק: מרבית הארגונים, גם הגדולים שבהם, לא באמת מצליחים לנתח מה בדיוק עובד עבורם ומה לא.
האם אתה יודע - מהן מילות החיפוש הרלוונטיות עבורך? איזה אתרים מביאים יותר לידים? ואיזה אתרים מביאים לידים איכותיים בהשוואה לאחרים?
האם התקציב שהשקעת בהשתתפות בתערוכה יעיל יותר מהתקציב שהושקע בקמפיין הOnline?
מערכת Dynamics CRM ובשילוב עם Dynamics Marketing מאפשרת לך לנתח, לפרש ולהגיב על תוצאות הקמפיינים השיווקים בזמן אמת מול מערכות BI ייעודיות הכוללות פרמטרים ו KPi's המוגדרים מראש - כולל חישובי ROI (החזר על ההשקעה).

 

צור קשר גירסת ניסיון חינם

מעוניין לקבל פרטים נוספים? השאר את פרטיך ונציג מטעמנו יחזור אליך בהקדם

  אני מאשר/ת קבלת חומר פרסומי מאת פרודוור ישראל בע"מ בהתאם לחוק התקשורת באמצעות מיילים, סמס וטלפונים