ניהול מערך שירות לקוחות עם Dynamics CRM

מקסם את חווית השירות של הלקוחות שלך עם Dynamics CRM, שפר את נאמנות הלקוחות למותג שלך. הענק לצוות אנשי התמיכה והשירות יכולות מתקדמות וחדשניות של שירות בעל ערך מוסף ללקוחותיך.

הלקוחות שלך פרושים ברחבי העולם, באזורי זמן שונים ועם צרכים ייחודיים, Dynamics CRM מאפשרת לך לבנות מערך תמיכה ושירות יעיל ואדפטיבי ולהתמקד במתן ערך ללקוחות ובניית הנאמנות שלהם למותג שלך.

 

להפוך לקוחות פוטנציאליים ללקוחות!

מערכת Dynamics CRM מאפשרת לך לבנות במהירות מערך שירות מלא ורב ערוצי שיאפשר ללקוחותיך לפנות לאנשי השירות והתמיכה במגוון רחב של מדיות ובהן: צ'אט, מובייל, מדיה חברתית, טלפוניה (כולל IVR, ICT , מייל ועוד).

 

צייד את המוקדנים וטכנאי השטח במערך תמיכה עם ערכים מוספים

בנה מערך תמיכה שמשרת את המוקדנים וטכנאי השטח בארגונך ומאפשר להם לעבוד ביעילות מקסימלית. עם Microsoft Dynamics CRM הם יוכלו להציע ללקוחותיך שירות מהיר ורלוונטי יותר ולראות את כל תמונת הלקוח בממשק אחוד.

 

ייעל את שירות הלקוחות

הפחת את זמן התגובה במרכז שירות הלקוחות, שפר את היכולת של צוות השירות והתמיכה לפתרון הבעיות. Dynamics CRM מספק לצוות שלך גישה לבסיס מידע המתעדכן באופן תדיר.
בנה תהליכי תמיכה ושירות מוגדרים מראש ותסריטי שיחה מובנים בכדי לקצר את זמן השירות ולתת שירות יעיל יותר. המערכת מאפשרת גם התאמה אישית של תצוגות נתונים, לוחות מחוונים ומידע ספציפי.
שפר את רמת שביעות הרצון של לקוחותיך באמצעות ניתוב וטיפול דינמי בתורים.

 

נהל חוזים

הגדר סוגי חוזים במערכת ללא הגבלה על כמות ומורכבות הפרמטרים שבבסיס חוזה זה או אחר.
פתח סוגי חוזים ייחודיים לעולם העסקי של הארגון שלך ולצרכים הייעודיים של לקוחותיך.
הגדר תהליכי עבודה (Workflows) לשיפור תהליך השירות.
חבר את מערך השירות למערך המכירות באופן שיאפשר לעובדי מרכז השירות להציע ולהרחיב את הסכמי השירות ללקוחות הקיימים ולמכור הסכמים חדשים.
נהל הטבות והסכמי רמת שירות (SLA) בזמן אמת.

 

שילוב בין מחלקת השירות לטכנאי השטח לצורך מתן שירות לקוחות טוב יותר

תן לצוותים שלך את הכלים להם הם זקוקים על מנת להגיב בצורה מהירה לדרישות הלקוח.
מערכת Dynamics CRM כוללת כלים ומנוע לתזמון ולהקצאה אופטימלית של משאבי כ"א, מצאי ואפילו התאמה בין דרישות הלקוח בשטח לסט כישורים או הכשרות ייעודיות של צוותי השטח.
אפשר לצוותי השטח לבצע קריאות מונה, עדכון סטטוס תקלה, מכירה נוספת (Vansell).
שלח הודעות ותזכורות שירות או חידוש לחוזים דרך מגוון רחב של ערוצים. בנה תסריטי שירות מורכבים הדורשים מספר חזרות לאתר הלקוח.

 

ניטור מדיה חברתית ותרומתה לשירות הלקוחות

הלקוחות שלך מספרים זה לזה וללקוחות פוטנציאליים נוספים על רמת השירות שהארגון שלך מעניק להם! הם מצפים ממך לאפשר להם להיות בקשר איתך ועם מוקד השירות של הארגון שלך בכל אתרי המדיה החברתית. שירות לקוחות מודרני יודע להקשיב ולנטר את המידע הזה בכדי לפתור בעיות שירות בזמן אמת, להבין מה הלקוחות חושבים על השירות שלך ולשפר אותו בכדי לבדל את עצמך מהתחרות.

 

צור קשר גירסת ניסיון חינם

מעוניין לקבל פרטים נוספים? השאר את פרטיך ונציג מטעמנו יחזור אליך בהקדם

  אני מאשר/ת קבלת חומר פרסומי מאת פרודוור ישראל בע"מ בהתאם לחוק התקשורת באמצעות מיילים, סמס וטלפונים