מערכת CRM - ניהול קשרי לקוחות

מערכות CRM (ניהול קשרי לקוחות) מנהלות בבסיסן תהליכי מכירות, שיווק ושירות עבור ארגונים. ארגונים מתוחכמים יודעים לעשות שימוש במערכות CRM בכדי לבנות ולהשיג ייתרונות תחרותיים משמעותיים על פני המתחרים שלהם!

 

יישום של מערכת CRM מאפשר לך למקם את הלקוחות במרכז העשייה העסקית והאסטרטגיה הארגונית!
מערכת CRM עוזרת לעסקים להבין טוב יותר את הלקוחות שלהם כך שהם מסוגלים לצפות ולהבין את הצרכים שלהם ולעצב הצעות שמתאימות לצרכים אלו.
יישום על בסיס מודל 'תמונת לקוח 360 מעלות' מאפשר ליחידות השונות בתוך הארגון לשתף, לחלוק ידע על הלקוח ולמקסם מכירות, שיווק ואפקטיביות בשירות.

 

בחירה ואימוץ הטכנולוגיה המתקדמת של Dynamics CRM טומנת בחובה מספר רב של יתרונות:

 

  • צוותי השיווק יכולים לתכנן קמפיינים רב ערוציים המשלבים פעילות שיווקית בעולמות תוכן שונים (מדיה חברתית, Google , דיוור ישיר, מדיה מסורתית כגון עיתונות ועוד). וכן לשלב, לפרוס ולעקוב אחר תוכניות שיווק ממוקדות ובכך לשלוט על ה ROI (החזר על ההשקעה) של הקמפיין. בנוסף, הרחבה ייעודית לאוטומציה של תהליכי שיווק Microsoft Dynamics Marketing - מאפשרת לצוותי השיווק לנהל את תקציבי השיווק, לנטר את המדיה החברתית, ולהגדיל באופן משמעותי את כמות ואיכות הלידים המועברים לצוותי המכירות.
     

  • צוות המכירות משיג שליטה מלאה ב Pipeline, ניהול תהליך קוואליפיקציה של ליד, הקצאת ליד, הגדרת הליכי מכירות, בניית ספריית מסמכי מכירות, וכן שילוב והיזון חוזר של מידע עם אנשי השיווק במטרה להקצות טוב ככל הניתן את משאבי השיווק לשווקי יעד ולמוצרים בהם קיים מחסור ב Pipeline. במקביל, צוות המכירות יכול לחלוק מידע עם צוות התמיכה לאחר ביצוע המכירה, במשרד או בשטח.
     

  • מודול השירות והתמיכה מאפשר לארגון להגדיר ולשפר לאין שיעור את רמות השירות ונאמנות הלקוחות, זאת תוך שימוש בישויות כגון 'תיק לקוח', 'אירוע', 'חוזה', 'תזמון משאבים', 'זרימות עבודה ותהליכים' ועוד. ניהול השירות מתבצע עד לרמת טכנאי השטח עם יכולת מובנית לקבלת דיווחים, קריאות שטח, לתזמן טכנאי שטח, לנהל מלאי וצריכה ועוד.

 

Sales management

 

 

למערכת Dynamics CRM יש יתרונות מובנים ומגוונים רבים עבור האירגון שלך:

 

  • גישה קלה מאובטחת ומהירה לנתוני הלקוח מכל מכשיר (גם במובייל) ובזמן אמת. 

  • מעקב, ניתוח וקבלת המלצות אוטומתיות לתגובה או המלצות מכירה (Cross Sell / UpSell) לפי היסטוריית התנהגות ורכישה של הלקוח.

  • הגברת שביעות רצון ונאמנות הלקוחות.   

  • טיפוח (Nurturing) קרוב של הזדמנויות מכירה והמרתן ללידים ולזכיות.

  • מערכת אינטגרטיבית שעוזרת לצוותי המכירה, השיווק והשירות לשתף פעולה בצורה אפקטיבית יותר.

 

מערכת Dynamics CRM זמינה להטמעה בכל דרך שתבחר - כיישום אירגוני או על גבי הענן.

צור קשר גירסת ניסיון חינם

מעוניין לקבל פרטים נוספים? השאר את פרטיך ונציג מטעמנו יחזור אליך בהקדם

  אני מאשר/ת קבלת חומר פרסומי מאת פרודוור ישראל בע"מ בהתאם לחוק התקשורת באמצעות מיילים, סמס וטלפונים